Zarządzanie

Konsekwentnie realizujemy długofalową strategię aktywnego zarządzania obiektami Master Management Group, skupiającym zróżnicowane formaty handlowe - od tradycyjnych galerii, przez hybrydy, po małe centra osiedlowe i parki handlowe w miastach regionalnych. Budujemy ich wartość i przewagę konkurencyjną w każdej z lokalizacji, skupiając się na wzroście najważniejszych wskaźników – odwiedzalności i obrotów. Obecnie w portfelu MMG znajduje się łącznie 135 tys. mkw. powierzchni handlowej, w takich obiektach jak: Brama Mazur w Ełku, Galeria Niwa w Oświęcimiu oraz w centrach działających pod marką MMG Centers w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu. Portfolio uzupełnia wielofunkcyjny kompleks Hi Piotrkowska w Łodzi, o powierzchni 34 tys. mkw. Skupienie w jednym miejscu pełnego zakresu usług pozwala nam jasno wytyczać cele dla każdego z centrów i konsekwentnie je realizować, czerpiąc z doświadczeń i wiedzy naszych menadżerów oraz partnerów biznesowych. Przy współpracy z partnerami zewnętrznymi i inwestorami MMG odpowiada za:
nadzór nad bieżącą eksploatacją budynku,
opiekę i wsparcie dla najemców,
prowadzenie księgowości,
windykację,
rozwijanie bazy klientów i przetargi na wszystkie usługi do centrum,
raportowanie miesięczne, kwartalne i roczne.

Inwestycje

Przy współpracy z funduszami i międzynarodowymi inwestorami MMG zawarła 33 transakcje zakupu nieruchomości o wartości ponad 1,2 mld dolarów w 28 lokalizacjach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma jest partnerem lokalnym dla największych na świecie firm i organizacji inwestujących w nieruchomości. W imieniu światowych liderów MMG:

pozyskuje nieruchomości na lokalnym rynku,
zapewnia stałe wsparcie w pełnym zakresie usług zarządzania aktywami,
prowadzić proces inwestycyjny po przejęciu obiektu, w trakcie jego działania i ewentualnej sprzedaży.
W przeszłości MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol i Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone.

Najem

W MMG odpowiadamy za rozwój oferty MMG Centers, na które składa się siedem formatów handlowych zlokalizowanych w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu, zakupionych we wrześniu 2017 roku. Portfolio uzupełniają dwa centra handlowe, Brama Mazur w Ełku i Galeria Niwa w Oświęcimiu, oraz kompleks wielofunkcyjny Hi Piotrkowska w Łodzi. Te obiekty wybudowaliśmy i wynajęliśmy od podstaw. Ufają nam duże marki sieciowe, co pokazuje doświadczenie przy realizacji dużych kontraktów i transakcji m.im.: z Douglas, Ochnik, Half Price, grupą LPP czy KFC. Budujemy 100-procentowy jakościowo portfel najemców, dobrze skrojony do każdej lokalizacji, na miarę oczekiwań klientów i potencjału danego miejsca. To pozwala naszym najemcom wypracowywać satysfakcjonujące obroty, a klientom czerpać zadowolenie z zakupów.

Marketing

Oferujemy pełny zakres marketingu nieruchomości. Tworzymy strategię i dostarczamy gotowe projekty adresowane do sektorów B2B i B2C.

Głównymi obszarami naszej działalności są:
pozycjonowanie istniejących centrów handlowych w celu zwiększenia ich konkurencyjności (planowanie i realizacja wydarzeń, budowanie marki obiektu i jego rozpoznawalności wśród klientów, utrzymanie budżetów marketingowych i planów rocznych),
wspieranie działań działu najmu i współpraca z najemcami przy projektach na etapie deweloperskim i po otwarciu,
budowanie wizerunku marki MMG i komunikowanie działalności firmy do mediów branżowych z wykorzystaniem wiedzy eksperckiej naszego zespołu.