Master Management Group, które w marcu sfinalizowało transakcję sprzedaży Galerii Młociny za łączną kwotę 104,5 milionów euro, ma nowe plany inwestycyjne, które wzbudziły zainteresowanie inwestorów i najemców.
Nasze nowe projekty cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców. Sprzedaż Galerii Młociny otworzyła nowe perspektywy dla naszej firmy – powiększamy portfolio o kolejne rentowne obiekty, zgodnie z naszą dotychczasową strategią dodawania wartości poprzez aktywne zarządzanie, jak w przypadku Galerii Niwa w Oświęcimiu oraz Bramy Mazur w Ełku. Mamy plany współpracy w wiodącymi markami na polskim rynku, będziemy się też koncentrować na dalszym rozwoju projektu Piotrkowska 155, która po sprzedaży Galerii Młociny stała się naszym kluczowym projektem” – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.
Kompleks handlowo-biurowy Piotrkowska 155, którego najemcą jest m.in. hotel Hampton by Hilton budowany jest w centrum Łodzi. Zaoferuje ponad 25 tysięcy m kw. przestrzeni biurowej, handlowej i usługowej i będzie najwyższym budynkiem biurowym w centrum miasta. Prestiżowy projekt powstaje obok nowego węzła komunikacyjnego, a dostępna z ulicy część handlowo-usługowa przewiduje sklepy, kawiarnie, restauracje oraz centrum fitness i klinikę medyczną.
Już wkrótce Master Management Group ogłosi dalsze plany związane z całkowicie nowymi projektami zlokalizowanymi w doskonałych punktach w mniejszych miastach w Polsce.
„Mamy głębokie przekonanie, że warto inwestować w nowe projekty handlowe w miastach od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Nasze wieloletnie doświadczenie na rynku, w ramach którego zarządzamy m.in. portfelem centrów i parków handlowych poza dużymi aglomeracjami, daje nam doskonałe rozeznanie w potrzebach konsumentów. Z kolei z licznych rozmów z najemcami wiemy, że chcą być obecni nie tylko w Warszawie, Poznaniu czy Wrocławiu, ale także w mniejszych miastach” – dodał Paul Kusmierz.