Zakończyła się przebudowa centrum MMG Ciechanów, zarządzanego przez Master Management Group. Popularny obiekt, łączący park handlowy z wewnętrznym pasażem galerii, zyskał nowych najemców, a dotychczasowe powierzchnie zostały gruntownie zmodernizowane. Od maja do lipca wartość sprzedaży w sklepach MMG Ciechanów, mimo prowadzonych prac budowlanych, wzrosła o 19 procent w porównaniu do roku 2019. Centrum odwiedza każdego miesiąca średnio 180 000 klientów.
- Pozytywne zmiany w wielu obszarach funkcjonowania centrum pozwalają nam prognozować dalszy wzrost liczby klientów, który docelowo ma szanse osiągnąć średnią wartość miesięczną na poziomie 200 000. Lockdowny były czasem wytężonej pracy w efekcie czego MMG Ciechanów osiągnęło 100% wskaźnik wynajęcia, do grona najemców dołączymy oczekiwane marki, a centrum ugruntowało swój regionalny charakter – mówi Remigiusz Królikowski, doradca zarządu Master Management Group.
- Od czterech lat, gdy Master Management Group przejęło zarządzanie centrum w Ciechanowie, metamorfozę przeszło 33 procent powierzchni. Wprowadziliśmy nowe marki, od dawna oczekiwane w mieście i regionie, a sam komfort przebywania w obiekcie znacząco zyskał, dzięki modernizacjom i poprawie jego funkcjonalności. Zakończona dzisiaj przebudowa i wprowadzenie nowych najemców z pewnością będą kolejnym kamieniem milowym w rozwoju centrum, co już wkrótce znajdzie odzwierciedlenie w wynikach odwiedzin i wskaźnikach sprzedaży – podsumowuje Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group.
Łączna powierzchnia zawartych w ostatnim czasie umów najmu wyniosła blisko 4000 m². Dzięki przebudowie zewnętrznego pasażu parku handlowego, przygotowano lokale dla nowych najemców, z zewnętrznymi wejściami do każdego z nich. To dyskont niespożywczy ACTION, drogeria Rossmann i salon optyczny Vision Express. Większe lokale zyskały natomiast wcześniej funkcjonujące już w obiekcie: dyskont odzieżowo – przemysłowy PEPCO, który dwukrotnie zwiększył powierzchnię - do 570 m², a także dyskont tekstylny KIK – do 660 m². W kolejnych miesiącach, w wewnętrznym pasażu centrum, otwarty zostanie również sklep CARRY– to popularna, polska marka odzieżowa z ofertą modową dla wszystkich grup wiekowych, na wiele okazji i sezonów. Sklep CARRY zajmie powierzchnię 690 m². Nowym najemcą centrum będzie też marka Yes z salonem biżuterii o powierzchni 50 m² oraz sklep z artykułami dla domu Home & You, z ofertą na 435 m². Wcześniej powierzchnię zwiększył sklep z obuwiem marki CCC, a działalność rozpoczął sklep z artykułami sportowymi KS Sport.
Drogeria Rossmann zajęła powierzchnię 470 m². Klientom oferuje dobrze znaną w Polsce, pełną gamę produktów dla dorosłych, dzieci i zwierząt – od kosmetyków, przez artykuły i produkty do codziennej higieny oraz pielęgnacji, po chemię, artykuły spożywcze i produkty dodatkowe różnych kategorii. - Rossmann wybiera miejsca z potencjałem zakupowym na dużych osiedlach mieszkaniowych czy w sprawdzonych strefach zakupów. Centrum MMG Ciechanów to obiekt bardzo dobrze rozpoznawalny na handlowej mapie miasta i regionu, a zrealizowana przebudowa z pewnością pozytywnie wpłynie na wzrost popularności odwiedzin w zlokalizowanych w nim sklepach, a w konsekwencji na wzrost sprzedaży. Drogeria Rossmann wspólnie z obecnymi w centrum markami innych branż będzie tworzyć atrakcyjną ofertę dla mieszkańców Ciechanowa i sąsiadujących miejscowości. Już dzisiaj zapraszam na zakupy – mówi Piotr Zieliński, Pełnomocnik Zarządu ds. Centrów Handlowych Rossmann.
Dyskont niespożywczy ACTION zajął powierzchnię 950 m². To międzynarodowa sieć, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach. Jej asortyment obejmuje łącznie ponad 6000 produktów z aż 14 kategorii: dekoracje, DIY („zrób to sam”), zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel, żywność i napoje. Około 2/3 asortymentu szybko rotuje, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Ponadto, co tydzień Action przygotowuje dla klientów promocje na wybrane produkty.
– Cieszymy się, że Action zadebiutował w Ciechanowie, ponieważ to kolejny ważny krok w rozwoju marki w województwie mazowieckim. Centrum handlowe MMG Centers* to nowoczesny i najpopularniejszy w okolicy obiekt tego typu, położony w strategicznej lokalizacji. Jego przewagą jest sąsiedztwo drogi wojewódzkiej prowadzącej do centrum Ciechanowa, a także bliskość tras i przystanków komunikacji miejskiej. Action idealnie wpisał się w tutejszy mix najemców, a obecność wielu innych znanych marek w jednym miejscu będzie zachęcać klientów do odwiedzenia naszego marketu – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.
Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 m². Firma posiada piętnastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół doświadczonych ekspertów branży nieruchomości handlowych. W historii swojej działalności MMG rozwinęło, wynajęło i wybudowało ponad 400 000 m² powierzchni handlowo – usługowej. W portfolio MMG znajduje się także 130 000 m2 powierzchni z przeznaczeniem na obiekty handlowo – usługowe i wielofunkcyjne.