Master Management Group wprowadza zupełnie nowy koncept retailowy na polski rynek!

Master Management Group planuje pierwszy w Polsce outlet village. W pierwszy dzień targów Shopping Center Forum, 27 września o godzinie 15:00 zapraszamy na drinka inaugurującego projekt na stoisku MMG nr 5.5.

Centrum będzie destynacją dla klientów i turystów, którzy przyjadą tu nie tylko w celach zakupowych, ale także żeby spędzić dzień w podmiejskim otoczeniu. Pierwsza faza obiektu zlokalizowanego w Łomnej pod Warszawą, w pobliżu drogi krajowej nr 7 Warszawa – Gdańsk oraz lotniska Modlin, będzie miała blisko 19 tys. m kw. W drugiej fazie przybędzie kolejne 30 tys. m kw. Będzie też parking na blisko 1000 aut i miejsca postojowe dla 20 autokarów.

Forest Outlet Park wprowadza zupełnie nową jakość na polski rynek, stąd zainteresowanie najemców jest ogromne. Lokalizacja w Łomnej, w otulinie Kampinosu i położona najwyżej pół godziny jazdy samochodem od centrum Warszawy i lotniska Modlin, jest ważnym elementem konceptu. Projekt będzie odpowiedzią na potrzeby nie tylko klientów o zasobniejszych portfelach, którzy dotąd jeździli na zakupy za granicę. Jako jedyny tego typu koncept w Polsce przyciągnie też kupujących z całego kraju, jak i turystów licznie odwiedzających Polskę. Forest Park Outlet to jednak znacznie więcej niż outlet village. Obiekt zlokalizowany w urokliwej, zielonej, podmiejskiej przestrzeni, sprzyjającej relaksowi i odpoczynkowi, będzie też atrakcyjnym miejscem spotkań. Zaoferuje m.in. dwa rozległe skwery przeznaczone na rozrywkę, aktywne spędzanie czasu i place zabaw dla dzieci.

Pliki