H&M przedłuża umowy najmu z centrami Master Management Group

H&M, jedna z najpopularniejszych marek odzieżowych na świecie, przedłużyła współpracę z Bramą Mazur w Ełku i z MMG Centers Kutno na kolejne lata. Oba centra to dominujące w swych lokalizacjach obiekty handlowo – rozrywkowe zarządzane przez Master Management Group.

- „Przedłużenie umowy najmu z H&M dowodzi, że Brama Mazur w Ełku i MMG Centers Kutno to  atrakcyjne lokalizacje dla topowych marek w Polsce. Należy podkreślić, że sklepy H&M to jedyne salony z odzieżą i dodatkami tej marki w strefie zasięgu naszych obiektów. Tym bardziej cieszymy się, że klienci naszych centrów będą mieć dostęp do światowych trendów oraz dobrej jakości odzieży w najlepszej cenie” - mówi Anita Petrus, Senior Leasing Manager w Master Management Group. „Sieciowe sklepy odzieżowe popularnych marek cieszą się największym zainteresowaniem konsumentów. Aż 65% Polaków przyznaje, że najczęściej dokonuje w nich zakupów ubrań i dodatków (na podstawie raportu, Rynek Mody w Polsce, 2018, KPMG). To znaczy, że popularne i lubiane marki sieciowe budują atrakcyjną ofertę modową centrum handlowego i pozycjonują je jako ważne i lubiane miejsce zakupów” – tłumaczy Anita Petrus.

Powierzchnie salonów H&M to 1525 m2 w MMG Centers Kutno oraz 1664 mkw. na dwóch kondygnacjach w Bramie Mazur. Oferta szwedzkiej sieci w obu lokalizacjach to odzież damska, męska, młodzieżowa i dziecięca oraz kosmetyki i modne akcesoria. Marka hołduje idei zrównoważonego rozwoju i kreuje przyjazne środowisko pracy.

Brama Mazur w Ełku o łącznej powierzchni handlowej 17 000 m2, z parkingiem na około 500 miejsc, jest jednym z najbardziej popularnych obiektów handlowych w regionie i jedynym centrum handlowym w mieście. Największe sklepy w galerii to EURO RTV AGD, oferujący elektronikę i sprzęt gospodarstwa domowego oraz sklepy wszystkich marek należących do Grupy LPP, tj. CROPP, HOUSE, MOHITO, RESERVED i Sinsay. Wśród renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych w Bramie Mazur znajdują się również: H&M, 4F, CARRY, CCC, JYSK i wiele innych. Centrum oferuje także zróżnicowane możliwości rozrywki i rekreacji, w tym pierwszy w regionie 4-salowe kino Planet Cinema, Calypso Fitness Club, a także restauracje i kawiarnie.

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16 100 mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Pliki