Marka 4F specjalizująca się w produkcji odzieży i akcesoriów sportowych, otworzyła sklep w MMG Centers Ciechanów, należącym do portfolio dziewięciu centrów handlowych Master Management Group. Lokal 4F o powierzchni 210 mkw. zlokalizowany jest na parterze galerii, przy głównym wejściu z parkingu na pasaż.
- „Dokładamy wszelkich starań, aby proponować klientom coraz lepsze rozwiązania nie tylko na poziomie produktu, ale również na poziomie wyglądu sklepu. Nowo otwarty salon 4F w MMG Centers Ciechanów oferuje odwiedzającym przyjemne zakupy w nowoczesnej przestrzeni sprzedażowej. Na powierzchni 210 mkw. prezentowane będą kolekcje 4F oraz dziecięca kolekcja 4F Junior. Kolekcja została ułożona zgodnie z liniami: sportstyle, bieganie i fitness, po to, aby klienci jeszcze łatwiej mogli odnaleźć produkty, których szukają” – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju OTCF.
- „Rynek artykułów sportowych w Polsce wciąż dynamicznie się rozwija, świadczy o tym obecna wśród Polaków moda na zdrowy styl życia, w tym uprawianie sportu i rekreacja. Ciekawy design i funkcjonalność to najbardziej pożądane cechy artykułów sportowych”– mówi Anna Polak, Dyrektor Działu Leasingu w Master Management Group. „Takie produkty ma w swojej ofercie marka 4F, dlatego cieszy nas fakt, że dzięki szerszej ofercie odzieży i akcesoriów sportowych pozyskamy nową grupę klientów”.
Marka 4F to dziś już ponad 200 sklepów w Polsce. Obecna jest w 36 krajach, na 4 kontynentach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a produkty 4F dostępne są w ponad 400 sklepach multibrandowych. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, a na nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Tokio 2020, oprócz Polaków ubierze 6 reprezentacji olimpijskich.
MMG Centers Ciechanów to jednopoziomowe centrum handlowe o powierzchni najmu 15 600 m2, które powstało w 2012 roku. Wśród najemców są takie marki jak: H&M, Reserved, Intermarché, Bricomarché, Jysk, House, Mohito, KIK, Pepco i Hebe. Centrum dysponuje dużym parkingiem naziemnym na 550 miejsc parkingowych. Samo miasto liczy około 44 000 mieszkańców, a roczna odwiedzalność obiektu kształtuje się na poziomie ponad 3 400 000 osób. Od 2017 roku obiekt znajduje się w portfelu siedmiu formatów handlowych przejętych i zarządzanych przez Master Management Grup.