W zgodzie z różaną tradycją

Galeria Różana zdobyła serca mieszkańców i władz miasta nie tylko prospołecznymi działaniami, ale także podkreślaniem tożsamości lokalnej, wpisując się w skrupulatnie budowaną przez samorząd od 2012 r. miejską markę „Kutno – miasto róż”. Tradycja różana Kutna zaczęła się od posadzonych w 1912 r. przez braci Eizyk 20 tys. dziczek róż. Dziś na terenach miasta kwitnie już blisko 100 tys. róż w ponad 130 odmianach.

W budowie różanego wizerunku pomagają przedsiębiorcy, którzy identyfikują się z różaną ideą, włączając ją do swoich strategii biznesowych. Dzięki temu w Kutnie można na przykład zjeść pizzę z płatkami róży. W mieście kursuje też Taxi Róża, działa m.in. Pralnia pod Różą czy Różane Centrum Medyczne. Rok temu do tego grona dołączyła galeria MMG Centers* Kutno, wzbogacając swój wizerunek o lokalną nazwę na Galeria Różana.

– Mieszkańcy otwarcie i z entuzjazmem przyjęli nową nazwę oraz bardziej dopasowaną do lokalnej historii identyfikację wizualną galerii. Sądzę, że dzięki temu jesteśmy bliżej mieszkańców, z którymi łatwiej nam się współpracuje – przyznaje kierownik obiektu Arkadiusz Pawlak.

Zakupy usłane różami

Nową tożsamość galerii jej właściciel – Master Management Group zaprezentowała podczas 45. Święta Róży, którego jest jednym ze sponsorów. Podczas wydarzenia nie zabrakło oczywiście różnych różanych żarcików. Na przykład harcerka rozdawała ulotki reklamujące „zakupy usłane różami” lub z ortograficzną przekorą nawołujące: „róż się na zakupy”, ale również informujące o najnowszych gatunkach róż. Odbyła się także wystawa Małgorzaty Pawłowskiej „Floral Fantasy” przedstawiająca zbiór hipnotyzujących portretów pełnych zieleni i magii.

– Rozwijamy obiekt w zrównoważony sposób, a to oznacza, że oprócz poszerzania oferty zakupowej galerii chcemy wpisać się w różany wizerunek Kutna – podkreśla Arkadiusz Pawlak.

– Cieszy nas kobiecy i wdzięczny motyw płatków róży, który od niedawna jest nowym elementem identyfikacji marki centrum. Mamy nadzieję, że Galeria Różana na dobre zagości w świadomości kutnian i uatrakcyjni postrzeganie miasta – tłumaczy Karolina Żelazek – Majcher, dyrektor ds. PR i marketingu w Master Management Group. Z udziału Galerii Różanej w tworzeniu różanej atmosfery w mieście cieszy się prezydent Kutna Zbigniew Burzyński.

– Galeria Różana jest idealnym przykładem na to, że spójna i konsekwentnie realizowana strategia marki miasta, może wykraczać daleko poza obszary podlegające samorządowi. Jest to także dowód na to, że marka tworzona na autentycznych wartościach może budować wizerunek nie tylko miasta czy lokalnej społeczności, ale także okazałych przedsięwzięć komercyjnych jakim bez wątpienia jest Galeria Różana. Jesteśmy zaszczyceni, że taki obiekt czerpie inspirację wprost ze strategii „Kutno-miasto róż”, czyniąc ją jeszcze bardziej wiarygodną – przyznaje Zbigniew Burzyński.

Pełna wersja treści dostępna na stronie:
https://www.propertynews.pl/centra-handlowe/male-galerie-o-wielkim-sercu-czyli-komercja-na-spolecznej-sluzbie,81605.html