MMG intensywnie pracuje nad ofertą obiektów w portfolio

Do grona najemców Bramy Jury w Zawierciu, Galerii Różanej w Kutnie i Bramy Mazur w Ełku dołączyły kolejne znane marki.

Do grona najemców Bramy Jury w Zawierciu, Galerii Różanej w Kutnie i Bramy Mazur w Ełku dołączyły kolejne znane marki.

– Wsłuchujemy się w potrzeby mieszkańców Zawiercia i wprowadzamy do Bramy Jury marki, które do tej pory były nieobecne w mieście. KFC jest jedną z nich. Właśnie podpisaliśmy umowę najmu budynku o powierzchni 220 mkw., w której otwarta zostanie restauracja drive thru – mówi Anita Petrus, Senior Leasing Manager w Master Management Group. MMG jest wystawcą Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards.

Brama Jury w Zawierciu będzie pierwszym, nowoczesnym centrum handlowo-usługowym z czterosalowym kinem Planet Cinema w Zawierciu. Mieszkańcy miasta zyskają dostęp do nowoczesnych sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych marek. Na powierzchni 15 tys. mkw. znajdzie się 50 sklepów znanych marek modowych, sportowych i obuwniczych. Ofertę uzupełni supermarket, sklep z branży RTV AGD, lokale z akcesoriami do domu oraz liczne punkty usługowe. Wśród pierwszych najemców obiektu, są H&M, Media Expert, Telakces, Diverse, Briju i Planet Cinema.

Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową galeria będzie miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kawiarniach i restauracjach. Dla wygody klientów Brama Jury zapewni rozwiązania odpowiadające na różne potrzeby. Są wśród nich pokój matki i dziecka oraz strefa zabaw. Podczas zakupów będzie można umyć samochód lub zadbać o siebie, korzystając z usług kosmetycznych. Ulokowanie wszystkich sklepów na jednym poziomie i wejście do centrum bezpośrednio z parkingu przed obiektem sprawi, że spotkania i zakupy w Bramie Jury będą przyjemne. Do dyspozycji klientów oddanych będzie około 500 miejsc parkingowych.

Galeria Różana, czyli MMG Centers Kutno

Intensywne prace trwają także nad poszerzeniem oferty Galerii Różanej (MMG Centers Kutno). – Wychodząc naprzeciw potrzebom najemców – powiększyliśmy salon 50 style i Martes Sport. Kategorię marek modowych wzbogacił też w ostatnim czasie nowo otwarty salony marek Vistula i Wólczanka. Sukcesem ostatnich miesięcy jest podpisanie umowy popularnym dyskontem – Pepco. W lutym, na powierzchni ponad 580 mkw. marka zaprezentuje szeroki asortyment modowy oraz dodatki i produkty do domu. To nie wszystko, bo wkrótce swój powiększony salon w nowej odsłonie otworzy sportowy koncept 4F oraz KS SPORT – mówi Anna Polak, dyrektor działu najmu w Master Management Group.

– Biorąc pod uwagę aktualne trendy i potrzeby klientów, chcemy zwiększyć udział rozrywki i gastronomii w ofercie centrów handlowych, dlatego planujemy zadebiutować na lokalnym rynku z pierwszym, nowoczesnym multipleksem kinowym Planet Cinema i towarzysząca mu strefą food court. Wkrótce poinformujemy o szczegółach realizacji tej inwestycji – dodaje Anna Polak.

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16,1 tys. mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. Jesienią 2019 roku MMG Centers* Kutno zyskało lokalną nazwę – Galeria Różna. Zmianę komentuje Zbigniew Burzyński, prezydent miasta Kutno:

Galeria Różana jest idealnym przykładem, że spójna i konsekwentnie realizowana strategia marki miasta może wykraczać daleko poza obszary podlegające samorządowi. Jest to także dowód na to, że marka tworzona na autentycznych wartościach może budować wizerunek nie tylko miasta czy lokalnej społeczności, ale także okazałych przedsięwzięć komercyjnych jakim bez wątpienia jest Galeria Różana. Jesteśmy zaszczyceni, że taki obiekt czerpie inspirację wprost ze strategii „Kutno-miasto róż”, czyniąc ją jeszcze bardziej wiarygodną.

Brama Mazur wzmacnia food court

W odpowiedzi na potrzeby klientów, MMG umacnia ofertę restauracyjną w Bramie Mazur w Ełku. Pizza Hut Express – największa na świecie sieć restauracji specjalizująca się w wypieku pizzy – doskonale uzupełnia istniejącą ofertę galerii. Lokal o powierzchni 46 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze ełckiej galerii i jest pierwszą restauracją marki Pizza Hut w mieście.

– Podpisanie umowy z marką spółki AmRest to odpowiedź na potrzeby mieszkańców Ełku i regionu. Wielokrotnie otrzymywaliśmy pytania od klientów centrum o dostępność oferty marek tej sieci. Udało się. Na początku grudnia Pizza Hut Express na dobre zagościła w strefie restauracyjnej Bramy Mazur – mówi Anita Petrus, Senior Leasing Manager w Master Management Group

Ofertę strefy restauracyjnej Bramy Mazur idealnie uzupełniają lodziarnio – kawiarnie Wymarzone Lody i Carte D’Or, oraz zlokalizowana w budynku kina restauracja Sotelli. Wśród najemców są także, m.in.: powiększony w zeszłym roku lokal Hammurabi oraz nowa restauracja, Smaki na wagę.

Brama Mazur w Ełku o łącznej powierzchni handlowej 17 tys. mkw. z parkingiem na około 500 miejsc jest jednym z najbardziej popularnych obiektów handlowych w regionie i jedynym centrum handlowym w mieście. Galeria funkcjonuje od 2014 roku i na przestrzeni ostatnich lat osiągnęła dominującą pozycję na lokalnym rynku branżowym. Brama Mazur promuje szeroką ofertę handlową, od dużych salonów znanych marek jak CCC, Deichmann, Jysk, RTV Euro AGD, H&M, 4F,Smyk, Reporter Young, Medicine, Top Secret, sklepy wszystkich marek należących do Grupy LPP, aż po małe sklepy lokalnych firm i punkty usługowe. Centrum oferuje także zróżnicowane możliwości rozrywki i rekreacji, w tym pierwszy w regionie 4-salowy multipleks Planet Cinema, Calypso Fitness Club, a także restauracje i kawiarnie.

Pełna wersja wywiadu dostępna na stronie:
https://retailnet.pl/pl/2020/02/04/6629-mmg-intensywnie-pracuje-nad-oferta-obiektow-w-portfolio/