Trzech nowych najemców rozszerzyło ofertę Bramy Mazur w Ełku w ostatnim półroczu 2022, zajmując powierzchnię blisko 1800 m². Wyjątkowe, wielokrotnie nagradzane centrum handlowe z portfolio Master Management Group, zyskało w tym okresie nowych klientów i znacząco zwiększyło obroty.
Pierwsze półrocze rozpoczęto znaczącym otwarciem - popularnego sklepu HalfPrice z ofertą ubrań, butów, akcesoriów, produktów sportowych, zabawek oraz wyposażenia i dodatków dla domu, w atrakcyjnych cenach. To propozycja kategorii „Off-price” dla poszukujących najlepszych marek, nawet do 80% taniej. Sklep zajął powierzchnię blisko 1400 m².
W maju do grona najemców dołączył OCHNIK, prezentując klientom kolekcję kurtek skórzanych, z których słynie marka, ale również odzieży innych kategorii, obuwia, torebek, rękawiczek, portfeli oraz walizek podróżnych. Wszystko dostępne na ponad 160 m². Wyjątkową popularność mieszkańców i turystów zyskała z kolei nowo otwarta restauracja The Flame, powstała w budynku kina. Na ponad 200 m² serwuje popularne dania z grilla, burgery, pasty i sałatki. Dla klientów dostępne są zarówno wnętrza jak i specjalny taras The Flame z widokiem na plac z fontanną, który zyskał miano doskonałego miejsca spotkań i aktywnej rozrywki miejskiej.
- Master Management Group zanotowało 32 - procentowy wzrost liczby klientów Bramy Mazur w okresie od lutego do kwietnia tego roku. W tym czasie u najemców centrum obroty wzrosły o prawie 50 procent. Większe zainteresowanie zakupami i determinację przy dokonywaniu wyboru widać po rosnących wielkościach koszyka zakupowego – mówi Remigiusz Królikowski, Doradca Zarządu MMG. - Godny podkreślenia jest fakt, że rozkład odwiedzalności zanotowany w pierwszym półroczu 2022 roku jest analogiczny do ostatniego pełnego roku sprzed pandemii tj. 2019 roku. Cieszy nas, że w okresie od stycznia do czerwca skumulowana liczba odwiedzin naszego obiektu przekroczyła 850 000 osób, a najlepsze miesiące letnie mamy jeszcze przed sobą – dodaje.
- Brama Mazur jest jedynym centrum handlowym w mieście z ofertą marek niemal wszystkich kategorii, kinem oraz klubem fitness. Jego rosnąca popularność to efekt atrakcyjnej oferty zakupowej i dobrego zrozumienia potrzeb mieszkańców, zarówno w obszarze czysto komercyjnym, jak i oferty wydarzeń angażujących mieszkańców i turystów – podkreśla Anna Polak, Head of Leasing w MMG.
Sztuka w Bramie Mazur
Centrum jest zlokalizowane w ścisłym centrum miasta, zajmując 6-hektarowy obszar połączony z miejskim terenem rekreacyjnym, obfitującym w elementy małej architektury do wypoczynku oraz fontannę. To również miejsce wielu aktywności kulturalnych z cyklu „Sztuka w Bramie Mazur”, gromadzących licznie mieszkańców Ełku i turystów.
- Na tegoroczne lato zaplanowaliśmy spektakle teatralne, warsztaty i spotkania w ramach Ełckiego Lata Kulturalnego. Od 3 do 10 lipca, wspólnie z Ełckim Centrum Kultury, na placu przed galerią zagości Festiwal Teatrów Plenerowych „Bez Kurtyny” ze spektaklami twórców z całej Polski. Natomiast w jednym z budynków Bramy Mazur planujemy autorskie przedstawienia Teatru Delikates – zaprasza Karolina Majcher, Dyrektor ds. Marketingu i PR w MMG.
Brama Mazur to popularne centrum handlowe, zlokalizowane w ścisłym centrum Ełku, w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego. Na 18 000 m² gromadzi sklepy lokalnych i międzynarodowych marek z kategorii mody, obuwia, sportu, biżuterii, akcesoriów czy artykułów dla domu, a także drogerie, punkty usługowe i restauracje. Całości dopełnia kino i klub fitness.
Obiekt był wielokrotnie nagradzany i słynie ze swojej wyjątkowej architektury. Brama Mazur to kompleks, który składa się z budynku galerii handlowej, kina oraz trzeciego, zrewitalizowanego budynku po magazynie wojskowym, który został przekształcony do użytku na działalność komercyjną. Wyjątkowego charakteru architekturze Bramy Mazur nadaje główny materiał elewacyjny – korodowana blacha stalowa, która wprowadza industrialny klimat i doskonale współgra z tkanką miejskich budynków koszarowych. Cały kompleks został wpisany w nowoczesny park rekreacyjny o powierzchni 6 000 m².