Małe galerie o wielkim sercu, czyli komercja na społecznej służbie

Galeria Różana i Brama Mazur, jako jedyne obiekty tego typu w Kutnie i w Ełku, w obliczu koronawirusa, w poczuciu odpowiedzialności społecznej, włączają się w charytatywną służbę lokalnej społeczności. Pierwsza współpracuje z harcerzami, druga funduje stacji krwiodawstwa jednorazowe maseczki i rękawiczki. – Galeria jest obiektem komercyjnym, ale łączy mieszkańców nie tylko podczas zabawy, lecz także w trudnych chwilach – tłumaczy Karolina Żelazek – Majcher, dyrektor ds. PR i marketingu w Master Management Group.

Galeria Różana w Kutnie aktywnie włącza się w akcje #lokalny koszyczek i pomaga osobom na kwarantannie, zwłaszcza tym, które nie mogą liczyć na wsparcie rodziny. – Artykuły spożywcze kupione u lokalnych restauratorów będą dostarczone potrzebującym przez wolontariuszy Widzialnej Ręki w Kutnie. To nasza cegiełka, którą wnosimy w tę słuszną akcję – tłumaczy kierownik obiektu Arkadiusz Pawlak.

Galeria Różana planuje także wesprzeć Hospicjum Kutnowskie za pośrednictwem inicjatywy społecznej "Za Torami". Nasza galeria sfinansuje zakup maseczek i środków dezynfekcyjnych, które dzięki ogromnemu wsparciu Hufca Kutno, będą przekazane do lokalnych placówek – opowiada Karolina Żelazek – Majcher, dyrektor ds. PR i marketingu w Master Management Group.

Komercja na społecznej służbie

Społeczną misję w dobie koronawirusa stara się wypełniać także Brama Mazur w Ełku, która wspólnie z odrestaurowanym budynkiem dworca PKP i placem rekreacyjnym o powierzchni 6 tys. mkw., jest wizytówką miasta. Stoi w miejscu dawnej jednostki wojskowej i łagodnie wpisuje się w historyczną część miejskiej zabudowy. Obiekt wyróżnia się nietuzinkową elewacją. Wykonano ją z korodowanej blachy stalowej, która wprowadza lekko industrialny klimat i jednocześnie doskonale współgra z zabytkową tkanką budynków koszarowych.

Jako największy w regionie tego typu kompleks rekreacyjno-handlowy Brama Mazur stara się służyć mieszkańcom w każdej sytuacji. Ostatnio, gdy w Wojskowym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Ełku zabrakło maseczek i rękawiczek, galeria we współpracy z głównym operatorem spożywczym, którym jest Intermarché, postanowiła natychmiast zareagować. Akcję skoordynowała Justyna Szymkiewicz, dyrektor Bramy Mazur.

– Na pomoc ze strony Intermarché zawsze możemy liczyć. Zaoferowali nam w korzystnej cenie tysiąc sztuk rękawiczek lateksowych i pomogli kupić 200 sztuk jednorazowych maseczek. Dzięki temu Centrum Krwiodawstwa może już bez przeszkód pracować. Warto podkreślić, że placówkę wspierali również inni przedsiębiorcy z Ełku – wyjaśnia Justyna Szymkiewicz. Dyrektorka przypomina, że z Wojskowym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa galeria „przyjaźni się” co najmniej od dwóch lat. – Organizujemy wspólnie eventy promujące krwiodawstwo. Edukując, staramy się rozpowszechnić modę na oddawanie krwi – wyjaśnia Justyna Szymkiewicz.

– Dzisiaj mamy taki czas, że wszyscy chyba odczuwamy potrzebę zrobienia czegoś wartościowego. Galeria jest obiektem komercyjnym i rozrywkowym, ale łączy mieszkańców nie tylko podczas zabawy, lecz także w trudnych chwilach. Misją Bramy Mazur jest też służba lokalnej społeczności – tłumaczy Karolina Żelazek – Majcher.

Pełna wersja treści dostępna na stronie:
https://www.propertynews.pl/centra-handlowe/male-galerie-o-wielkim-sercu-czyli-komercja-na-spolecznej-sluzbie,81605.html