Hi Piotrkowska współpracuje ze start-upem

Hi Piotrkowska, wielofunkcyjny kompleks biurowo-usługowy, który powstaje w łódzkim śródmieściu wprowadził nowe narzędzie biznesowe. Dzięki niespełna półrocznej współpracy ze start-upem i wykorzystaniu autorskich technologii, można odnaleźć się w wirtualnej rzeczywistości biurowej kompleksu i zobaczyć miasto z piętnastego piętra wieżowca Hi.

"Kluczem do pozyskania zaufania przyszłych użytkowników nowoczesnych przestrzeni biurowych jest wypracowanie elastycznego podejścia w aranżacji powierzchni i wykorzystania w tym celu zróżnicowanych narzędzi. Wynikiem realizacji tej strategii jest kilkumiesięczna współpraca Master Management Group, dewelopera łódzkiej inwestycji Hi Piotrkowska i firmy doradczej Knight Frank z wrocławskim start-upem" - tłumaczy Justyna Drużyńska-Krystosiak, MRICS, Director of Office Operations w Master Management Group.

Zbliża się termin ukończenia stanu surowego kompleksu biurowo-usługowego Hi Piotrkowska. Kolejne piętra inwestycji przybywają, tymczasem ciekawi widoków z najwyższego łódzkiego biurowca mogą zobaczyć miasto z piętnastego piętra jego wnętrza. Dzięki zastosowaniu autorskiej technologii powstała aplikacja mobilna na tablety oraz spacer 360, który można zobaczyć w witrynie internetowej inwestycji Hi.

"Do stworzenia tego rozwiązania wykorzystaliśmy silnik gier Unity3d i zrezygnowaliśmy z klasycznych renderów. W wyniku tej technologii zaoszczędziliśmy czas i zoptymalizowaliśmy koszty utrzymując dobrą jakość usługi. W aplikacji mobilnej użytkownik może przejść się po budynku jak w grze komputerowej, a za oknem widzi prawdziwą panoramę Łodzi wykonaną za pomocą drona z wysokości 15 piętra. Współpraca z Master Management Group oraz Knight Frank dostarczyła nam bezcennej wiedzy o tym, w jaki sposób wykorzystać autorską technologię w tworzeniu przydatnego narzędzia wzmacniającego sprzedaż na rynku nieruchomości komercyjnych" - tak o technologiach wykorzystanych w uszytym na miarę projekcie dla Hi opowiada Wojciech Tubek, CEO VAR Unit.

"Hi Piotrkowska to wyjątkowa inwestycja na łódzkim rynku biurowym. Zależało nam na tym, aby odpowiednio zaprezentować ofertę najemcom i wykorzystać potencjał płynący z lokalizacji kompleksu. Stąd pomysł na wykorzystanie nowoczesnych technologii i stworzenia autorskiego rozwiązania, popularnie określanym spacerem 360. Realistycznie przygotowana wizualizacja przykładowego biura pozwala odkryć potencjał powierzchni biurowych. Wykonane z drona zdjęcia, które zostały zaimplantowane do projektu prezentują rzeczywisty widok z okna 15 piętra wieży biurowej. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy ze strony firm zainteresowanych biurem w tej inwestycji. Wykorzystanie autorskiego know – how w Hi, przełoży się na korzyści użytkownika obiektu – najemcy i pracowników" - komentuje Piotr Meleszko, Negocjator w Dziale Reprezentacji Właściciela Knight Frank.

"Współpraca młodych firm, które rozwijają nowatorskie rozwiązania z doświadczonymi przedsiębiorstwami pozytywnie wpływa na innowacyjność gospodarki. Testowanie i wdrażanie innowacji jest wartością dodaną dla wszystkich zaangażowanych w projekt stron. Dla nas to szansa na wsparcie zdolnego zespołu z wrocławskiego start-upu i jednocześnie wprowadzenie rozwiązań wzmacniających najem" - podsumowała Justyna Drużyńska-Krystosiak.

Pliki