Kompleks Hi Piotrkowska został zaprojektowany, aby być wizytówką centrum Łodzi, która kreuje nowe, miastotwórcze funkcje. Zgodnie ze światowymi trendami obiekt elastycznie łączy świat biznesu z dostępną dla mieszkańców przestrzenią publiczną. Nowoczesne bryły płynnie wtapiają się w śródmiejską tkankę, ale jednocześnie dominują nad nią na tyle, by całkiem nieformalnie pełnić rolę miejskiego witacza, który dostojnie pozdrawia mieszkańców i turystów swoją nazwą: Hi Piotrkowska!
Inwestycję tworzą dwa budynki biurowe z przestrzenią usługową oraz hotel Hampton by Hilton Łódź City Center. Do dyspozycji użytkowników przeznaczono dwupoziomowy parking podziemny na 135 miejsc. Łączna powierzchnia części biurowo-usługowej to 34 tys. mkw. Biura o klasie A+ zostaną uzupełnione powierzchnią usługową z przeznaczeniem na hotel, fitness, kawiarnie, restauracje, aptekę oraz klinikę medyczną. Możliwości rozwijania biznesu w kompleksie Hi Piotrkowska przyciągają zarówno lokalnych przedsiębiorców, jak i duże marki sieciowe.
Przystań dla turystów i biznesu
Jednym z najważniejszych brandów obecnych w Hi Piotrkowska będzie Hampton by Hilton, najprężniej rozwijająca się marka hotelowa na świecie. Polacy na dobre polubili tę markę. To koncept dostępny zarówno dla gości turystycznych, jak i biznesowych.
– Lokalizacja Hi Piotrkowska jest idealna, ponieważ jedna i druga grupa podróżnych będzie mieć miasto na wyciągnięcie ręki – tłumaczy Joanna Płauszewska-Deka, General Manager Hampton by Hilton Łódź City Centre.
Hotel zaoferuje swoim gościom 149 pokoi. Ciekawostką jest fakt, że będzie pierwszym obiektem
w Łodzi z łóżkami o długości 210 cm, dłuższymi niż standardowe.
– Nastawiamy się na obsługę grup sportowych. Łódź jest często areną zmagań siatkarzy i koszykarzy, dlatego wydłużyliśmy nasze łóżka, aby sprostać ich wymaganiom. Wierzę, że będą częstymi gośćmi naszego hotelu – wyjaśnia Joanna Płauszewska-Deka.
Choć marka Hampton by Hilton raczej nie słynie z rozbudowanej przestrzeni konferencyjnej, to
w Łodzi będzie trochę inaczej.
– Zaplanowaliśmy trzy sale konferencyjne o łącznej powierzchni około 120 mkw. Każda może przyjmować gości osobno, ale istnieje też opcja połączenia w jedną dużą przestrzeń. Przed wejściem do sal znajdzie się foyer – idealne na zorganizowanie przerwy kawowej lub lunchu – opisuje dyrektor Płauszewska-Deka.
Wejście do hotelu z recepcją znajdzie się na drugim piętrze, ponieważ parter i pierwsze piętro zajmą lokale usługowe. W przestronnym lobby znajdą się wydzielone strefy: gathering zone, chillout zone
i breakfast area. Atutem tej wspólnej przestrzeni hotelu jest widok z okien – na Aleję Mickiewicza
i słynną Stajnię Jednorożców.
– Choć to bardzo ruchliwe miejsce, to żadne hałasy do hotelu nie docierają, ponieważ budynek jest świetnie wyciszony – zapewnia dyrektor hotelu.
Swój udział w tym pozytywnym trendzie miały m.in. organizowane w mieście konferencje.
– Centralna lokalizacja Łodzi sprzyja organizacji dużych ogólnopolskich wydarzeń. Właściwie
z każdego zakątka kraju jest doskonały dojazd. Nie brakuje dużych przestrzeni konferencyjnych, jak choćby Expo czy Atlas Arena. Duże eventy goszczą również w EC1 – wylicza dyrektorka Hampton by Hilton Łódź City Centre.
Nie należy zapominać o zagranicznym biznesie, który chętnie lokuje swoje oddziały w Łodzi. Gwarantem prężnej współpracy z globalnymi graczami jest polityka prowadzona przez władze miasta oraz Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, dzięki której w mieście rozwija się turystyka korporacyjna, co bardzo cieszy hotelarzy.
Źródło: https://www.propertynews.pl/biura/dobry-adres-dla-sportowcow-i-biznesu,84069.html